Συχνές ερωτήσεις

Μπορώ να στείλω μια φωτογραφία και να αποτυπωθεί το περιεχόμενο της σε μια δημιουργία;

Θα μπορούσατε να μου στείλετε την φυτογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση : elensart.info@gmail.com

Εγώ θα την μελετήσω και θα σας ενημερώσω αν μπορεί να βγει ένα αισθητικά ωραίο αποτέλεσμα.

Το προϊόν που παραγγέλνω και θα μου έρθει, είναι ακριβώς αυτό που βλέπω στη φωτογραφία;

Η μαγεία του χειροποίητου είναι ότι ποτέ μα ποτέ κανένα σχέδιο δεν είναι ακριβώς ίδιο με το προηγούμενο .Είναι προφανές ότι ποτέ δεν θα μπορέσω να βρω το ίδιο ακριβώς βότσαλο ή το ίδιο ακριβώς ξύλο θαλάσσης, αυτό  βέβαια δεν  σημαίνει ότι θα αλλοιώνεται το αρχικό σχέδιο, το θέμα ή η χρωματική παλέτα.

Μπορεί κάποιο κάποια δημιουργία , γενικότερα, να διατεθεί σε άλλες διαστάσεις από τις αναγραφόμενες;

Οι διαθέσιμες διαστάσεις  είναι αυτές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα .Αν ωστόσο επιθυμείτε άλλη διάσταση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μου με mail :  elensart.info@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 6934583739 για να το συζητήσουμε.

Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω την παραγγελία μου ;

 Έχετε τη δυνατότητα να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, χρησιμοποιώντας έναν από τους ακόλουθους τρόπους παραγγελίας:

1) Παραγγελία μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος Elens Art 

2) Παραγγελία μέσω Τηλεφώνου 

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6934583739

Εργάσιμες ώρες και μέρες

Μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία θα πρέπει να μου στείλετε και γραπτό mail με όλες τις λεπτομέρειες  που συζητήσαμε και τηλεφωνικά.

Έτσι θα διασφαλίσω  ότι δεν θα χαθεί κάποια πληροφορία και θα είμαι σίγουρη ότι θα παραλάβετε την σωστή δημιουργία .

3) Παραγγελία μέσω της σελίδας μας  στο Facebook

https://www.facebook.com/elensarthandmade

Επικοινωνήστε μαζί μου μέσω messenger

4) Παραγγελία μέσω e-mail στην παρακάτω διεύθυνση

elensart.info@gmail.com

Σε πόσες μέρες παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Χρόνοι Παράδοσης

2-7 Εργάσιμες ημέρες (+1 ημέρα σε υπόλοιπη Ευρώπη, δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές)

* Οι ανωτέρω χρόνοι, αποτελούν εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης οι οποίο προσδιορίζονται βάσει του όγκου εργασιών της δεδομένης περιόδου και δεν είναι δεσμευτικοί.

* Σε περιόδους υψηλού φόρτου εργασίας ( Νοέμβριος-Δεκέμβριος-Απρίλιος-Μάιος) ενδέχεται οι χρόνοι παράδοσης να αυξηθούν έως 30%

* Θα ήθελα να κατανοήσετε ότι  ενδέχεται να χρειαστεί παραπάνω χρόνος σε κάποια δημιουργία μου ώστε να διασφαλίσω πάντα το καλύτερο αποτέλεσμα.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να την στείλω ως δώρο σε διαφορετικό όνομα παραλήπτη από αυτό της κατάθεσης;

Μα φυσικά! Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής δώρου. Γράψτε μου αν θέλετε στα σχόλια της παραγγελίας ένα μικρό κείμενο ώστε να σταλεί μαζί με το προϊόν και μια κάρτα δωρεάν.

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παραλαβής αφού έχω δώσει την παραγγελία μου;

Εφόσον επικοινωνήσετε  μαζί μου άμεσα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και εντός των προαναφερθέντων εργάσιμων ωρών, πολύ πιθανό να προλάβω την αλλαγή που θέλετε να γίνει.

Το προϊόν έφτασε σε εμένα σπασμένο/προβληματικό. Τι μπορώ να κάνω για να το αντικαταστήσω;

Σε περίπτωση που το έργο που παρέλαβες έχει κάποιο ελάττωμα ή ζημιά όταν το παραλάβεις, αναλαμβάνουμε απέναντι σου όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.
Εν προκειμένω:
Στην περίπτωση που παραλάβεις ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλες, παρακαλώ επικοινώνησε  μέσω e-mail  στην ηλεκτρονική διεύθυνση elensart.info@gmail.com

, για να ενημερώσεις σχετικά και να προβούμε στην αντικατάστασή του.
Να σημειώσουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη ή από τυχαία γεγονότα.
Το ελαττωματικό ή λάθος προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση έλλειψης του αρχικά επιλεγμένου έργου θα σου επιστραφούν τα χρήματα εντός (10) ημερολογιακών ημερών με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα γνωστοποιήσεις εγκαίρως και εγγράφως.
Για την επιστροφή του έργου προϋποτίθεται ότι αυτό θα βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος στον αποστολέα στην κατάσταση στην οποία το παρέλαβε. Ας επισημανθεί πως σε περίπτωση κατά την οποία το πακέτο δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Τα έξοδα αποστολής νέου πακέτου για την αντικατάσταση του ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος βαρύνουν εμάς σαν εταιρεία. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Ποιες επιλογές πληρωμής έχω

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1) Πιστωτική & Χρεωστική Κάρτα

Visa,Visa Debit,Visa Electron, Mater Card, Maestro

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε “Πληρωμή με κάρτα” και θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον για να κάνετε την πληρωμή σας μέσω της χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτα σας

2) Τραπεζική Κατάθεση

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μπορείτε να επιλέξετε “Κατάθεση ή μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό”. Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ενημερωτικό email στο οποίο θα αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας σας.

Στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΙΒΑΝ: GR1001100740000007400821125
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: E.ROUMELIOTI

ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA
ΙΒΑΝ: GR5001405960596002002011853
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ROUMELIOTI ELENA

Στην αιτιολογία της κατάθεσης θα πρέπει να γράψετε το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, ώστε να γνωρίζω ποια παραγγελία αφορά η κατάθεσή σας. Η παραγγελία σας θα παραμείνει σε εκκρεμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πληρώσετε μέσω άλλης ελληνικής ή ξένης τράπεζας τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεστε εξολοκλήρου εσείς.

Σε περίπτωση που δεν έχετε ενημερωθεί για την εξέλιξη της παραγγελίας σας εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, επικοινωνήστε μαζί μου  στο  τηλέφωνο : 6934583739 εργάσιμες μέρες & ώρες.

3)Paypal:

elenroumelioti@yahoo.gr

4) 4) Πληρωμή με Αντικαταβολή

Πληρωμή κατά την παραλαβή των προϊόντων.

*** Η Πληρωμή με αντικαταβολή ισχύει για παραγγελίες έως 100€

Μπορώ να δώσω παραγγελία, χονδρική;

Φυσικά! Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες με e-mail στο elensart.info@gmail.com   ή τηλεφωνικά στο 6934583739

Μπορώ να κάνω μια αλλαγή στην παραγγελία μου πριν ολοκληρωθεί ;

Επικοινωνήστε μαζί μου εντός 10 ωρών από την ώρα που δώσατε την παραγγελία σας με mail : elensart.info@gmail.com   ή τηλεφωνικά στο 6934583739

– Είναι σημαντικό να μου γράψετε ολοκληρωμένα το όνομά σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας ώστε να μην υπάρχει μπέρδεμα.

Με ποια εταιρία Courier συνεργάζεστε ; και ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών ;

Η αποστολή των παραγγελιών σε Ελλάδα και Κύπρο γίνεται με τη Speedex με χρέωση:

Ελλάδα:

– 4 € για Αθήνα

– 5 € για την υπόλοιπη χερσαία Ελλάδας και νησιά.

Το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 2 €

Κύπρος:

– 9€ ακτοπλοϊκώς με χρόνο παράδοσης 6-8 εργάσιμες για ογκομετρικό βάρος μέχρι 2 κιλά (Αναχωρούν κάθε Τέταρτη και φθάνουν την επόμενη Τρίτη όπου ξεκινάει η διανομή τους)

– 19 € αεροπορικώς με χρόνο παράδοσης 2-3 εργάσιμες για ογκομετρικό βάρος μέχρι 2 κιλά

Στις αποστολές προς Κύπρο δεν υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής.

Για τις υπόλοιπες χώρες  θα πρέπει να επικοινωνήσετε είτε με email : elensart.info@gmail.com  είτε τηλεφωνικά : 6934583739

Επισημαίνεται ότι το Elens Art ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier. 

question mark icon

Έχετε επιπλέον απορίες;